dilluns, 4 de juny del 2012

CARTA D'UN NEGRE EMPIPAT

CARTA D'UN NEGRE EMPIPAT!

Benvolgut amic blanc:
Un parell de coses hauries de saber,
Quan jo vaig néixer, jo era negre.
Quan vaig començar a créixer, era negre.
Quan vaig a la platja sóc negre.
Quan tinc fred segueixo sent negre.
Quan tinc pànic sóc negre.
Quan em poso malalt sóc negre.
Fins i tot quan em moro continuo sent negre.
en canvi tu, estimat amic blanc.
Quan neixes ets rosat.
Quan comences a créixer et poses blanc ..
Quan vas a la platja et poses vermell.
Quan tens fred et poses blau.
Quan tens pànic et poses groc.
Quan estàs malalt et poses verd.
quan cagues et poses morat
Quan et mors et poses gris.
I tu encara tens la gosadia de dir-me que:
jo sóc "de color"???
no fotis!

Font : Inmigració  Maresme 


CARTA DE UN NEGRO ENFADADO!!

-Querido  amigo  blanco :
Un par  de cosas deberias saber:
Cuando  yo  nací , era negro.
Cuando  empecé a crecer , era negro.
Cuando  voy  a la playa soy  negro.
Cuando tengo  frío  sigo  siendo  negro.
Cuando  tengo  panico soy  negro.
Cuando me pongo  enfermo soy  negro.
Incluso cuando  me muero  sigo  siendo  negro.
En cambio  tú, querido  amigo  blanco.
Cuando  naces eres rosado .
Cuando  empiezas a cercer te pones blanco.
Cuando  vas a la playa te pones rojo.
Cuando  tienes frio te pones azul.
Cuando  tienes miedo te pones amarilllo.
Cuando estàs enfermo  te  pones verde .
Cuando  cagas te pones morado.
Cuando  te mueres te pones gris.
Y aún tienes el  valor de decirme  que :
Yo  soy  de " color "??
no fastidies .....


Fuente:Inmigració  Maresme .
                       
                  
                                                                     

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Opina

GENIAL PENSAMENT

GENIAL PENSAMENT
"Cuando tenía cinco años, mi madre siempre me decía que la felicidad era la clave de la vida. Un día, cuando entré a la escuela, me preguntaron qué quería ser de mayor. Yo escribí "feliz" . Me dijeron que no había entendido la pregunta, y yo les respondí que ellos no entendían la vida". —John Lennon —

.

.

.

.

pensar

pensar

AIXÓ ES LO QUE HI HA !