dissabte, 2 de juny del 2012

Ajuda per la Karim

Ajuda per la Karim (català) https://www.facebook.com/events/309844885770622/?ref=tck 
Evento público · De Karim Pichinini
1 de junio a la(s) 0:00 - 20 de julio a la(s) 22:00
marganell
M'està costant moltíssim escriure aquesta carta, però aqui la teniu: necessito ajuda. Com la majoria de vosaltres ja sabeu, des de fa un any que m'estic curant un càncer....a lo que se li suma que cuan em vaig divorciar fa 3 anys em vaig quedar sense el permís de residència i per tant sense opció a treball. Per sort, ja tinc els papers que em permeten treballar legalment i em sento millor físicament com per realitzar qualsevol treball sentada ( ja que quan estic molta estona dreta o caminant em fa bastant mal). 

Necessito urgentment treballar ja que necessito diners per poder pagarme el tractament homeopàtic / terapies naturlas que estic seguint, ja que l'estat no em cobreix res al no estar contemplat per la seguretat social. 
És per aquest motiu que escric aquesta carta, per que estic fent tot lo possible per curarme i no em vull quedar amb els braços creuats pel fet de no tenir diners.

Com que buscar treball ara és difícil amb tanta gent a l'atur i jo no tinc energia ni els medis com per entregar molts currículums al dia , US DEMANO SIUSPLAU QUE PASSE AQUEST EMAIL ALS VOSTRES CONTACTES...sempre hi ha algú en algun lloc que està pensant en contractar a algú, y si sap que té la possibilitat de contractar a algú que realment ho necessita segurment que tindré més oportunitats.

A Argentina vaig estudiar ingenieria de sistemes però no vaig completar l'últim any. A Espanya he treballat en diferents sectors: profesora d'espanyol per a extrangers, hostessa, secretaria, comercial, venedora en diferents tendes i de cambrera en diferents restaurants. He estat autònoma venent els sabons naturals i medicinals que jo mateixa faig a partir de les propietats de les plantes de la terra, cosa que em conec molt bé. 
Ja veieu.... que puc fer qualsevol tipus de treball ja que soc lo suficientment resolutiva i creativa com per afrontar qualsevol tipus de tasca.Puc aportar referències dels treballs esmentats a qui estigui interesat. 

El meu fill de 13 anys viu a Castellar del Vallés y no em puc allunyar molt de la seva zona de residència, així que busco feina per Castellar, Sabadell, o qualsevol lloc on hi hagi facilitat per arribar en transport públic.

Per altra banda, comunicar-vos que Can Beu la masia que cuido a Montserrat , segueix oberta com a casa de descans, per venir a passar uns dies, per fer retirs, tallers i cursos. És un lloc idílic per fer treballs personals i on sentir la màgia de la serralada de Montserrat.

Per altra banda, per recaudar els 500 euros al mes que necessito per cobrir les despeses en medicaments homeopatics ( son molts i molt cars) estem creant una tarde solidària a Sabadell per recaudar diners. Músics amics i artistes varis actuaran, però si algú té alguna idea o vol participar-hi que em comuniqui....un conta contes, pastissos artesanals, clowns, faquirs, titiriteros, abrazadores profesionales... el que sigui, però serà molt benvingut...

Hi ha molta gent que col·labora en diferents ongs o associacions per a les persones... jo us demano l'ajuda personalment. Aixi que si algú pot i vol aportar us deixo el meu numero de compte : 2081 0517 51 0000016764

Des d'aquest mateix moment us agraeixo per tot el vostre suport i ajuda que està arribant a la meva vida. 
I us envio bendicions en forma de cors i que tot el bon rollo que m'envieu se us multipliqui constantment. 

Vul curar-me per seguir ajudant, per fer-ho cada cop millor i que tot aquest procès per el que estic passant em serveixi per ajudar més i millor a qui ho necessiti però primer per ajudar-me a mi mateixa a crèxier , a apendre i a viure. 

Moltes gràcies per el vostre temps, el vostre amor i la vostra dedicació. 
Karim


I MOLTÍSSSSSSSSSSSSIMES GRACIES Laia x ajudarme a traduir el mail ♥


PD: ALGÚ HO HAVIA DE DIR !!!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Opina

GENIAL PENSAMENT

GENIAL PENSAMENT
"Cuando tenía cinco años, mi madre siempre me decía que la felicidad era la clave de la vida. Un día, cuando entré a la escuela, me preguntaron qué quería ser de mayor. Yo escribí "feliz" . Me dijeron que no había entendido la pregunta, y yo les respondí que ellos no entendían la vida". —John Lennon —

.

.

.

.

pensar

pensar

AIXÓ ES LO QUE HI HA !