dilluns, 23 d’abril del 2012

EL DRAC OS DESITJA FEIÇ DIADA DE SANT JORDI ll*ll

Feliç diada de Sant Jordi , signat : el Drac !!


Els contes i les llegendes
em deixen molt malament
dient que menjo princeses
i tota mena de gent.
Jo sóc una bona bèstia,
m'agrada moltíssim llegir,
passejar per la muntanya
i, quan arriba la nit,
dormir tranquil i feliç
acotxadet al meu llit.
Si trobeu el bon sant Jordi,
feu-me un favor,
si us plau,
digueu-li que sóc pacífic,
que no tinc res de babau
i que m'agradaria viure
relaxat i amb molta pau.
El drac !


ROSA.. REGALADA POR EL DRAGON DE LA LEYENDA.. DICE QUE ESTA HASTA LOS MISMISIMOS..DE QUE LO HAGAN MAL VER.. I LE LLAMEN VIOLENTO..CUANDO EL NO LO ÉS PARA NADA !!!!









Poema per fer dormir un drac

Tots els esbarzers bressolaven al matí
un ou gegant amb closca d'or i platí.
A migdia l'ou s'obria
i un drac petit naixia.
Una rosa roja se'l mirà
i la flaire d'abril li regalà
mentre el drac s'adormia:
l'aroma floral l'embadalia.
Somià el drac
que la rosa li oferia
cada pètal si obeïa
una veu ancestral
que li manava sigilosa
treure foc pels queixals
i ser ferotge cada any un dia.


POEMA D'AMOR A UN LLIBRE

Als teus fulls hi ha la natura,
i els teus peus han trepitjat
els camins de la cultura.
Si pugues, t’abraçaria
i un ventet del teu alè
el cervell em guariria.
Tens la veu que m’acarona,
i quan parles la dolçor
em du al cor l’enhorabona.
No t’amaguis entre els altres,
que el teu flaire ja m’arriba,
jo conec la teva vida
i t’estimo pels fulls plens
de tristor, llum o alegria,
de tresors i de secrets,
de savieses d’altres temps...

























1 comentari:

  1. NO TE RINDAS....
    PORQUE CADA DIA ES UN COMIENZO NUEVO,
    PORQUE ESTA ES LA HORA Y EL MEJOR MOMENTO,
    POR QUE NO ESTAS SOLO PORQUE YO TE QUIERO.

    ResponElimina

Opina

GENIAL PENSAMENT

GENIAL PENSAMENT
"Cuando tenía cinco años, mi madre siempre me decía que la felicidad era la clave de la vida. Un día, cuando entré a la escuela, me preguntaron qué quería ser de mayor. Yo escribí "feliz" . Me dijeron que no había entendido la pregunta, y yo les respondí que ellos no entendían la vida". —John Lennon —

.

.

.

.

pensar

pensar

AIXÓ ES LO QUE HI HA !